10 kwietnia 2012

                                                   Sorry Bejbee , nie ta liga . 


Zazdrosna o każdy Twój uśmiech, każde Twe spojrzenie.

MIŁOŚĆ TO JEDNA , WIELKA ŚCIEMA ! . 

Myślałam, że mogę Ci ufać, nie mogłam jednak.

jeden błąd i tracisz wszystko.

Zanim Ty to zrozumiesz , jej już nie będzie . 

Milczała, bo wiedziała, że warto czekać.

Mam wyjebane na to co robisz, kim jesteś, co o mnie sądzisz, kim dla ciebie jestem, czy mówisz „czesc” czy nie, na to jaki kolor bluzy dzisiaj nakładasz. - Nie . - Tak kurwa masz racje, nie mam .












Ja nie jestem jakimś pierdolonym dodatkiem jak cytryna do herbaty !


Proszę, nie pisz do mnie więcej. Nie pisz, nie dawaj złudnej nadziei że jednak odrobinę Ci zależy.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)