31 maja 2012

No to taakk ^^ . Jutro luuz w szkole xD . Bo są Dni Dziecka! haha ;D . Jak co roku są jakieś zawody , ale w tym roku wymyślli u mnie jakieś podchody XD . Huhu ^ ^ . W sumie to idę do szkoły tylko dlatego , że się spotkam oczywiście z moimi Debilami  I , że są te podchody . Bo będzie śmiesznie , noo ! :DD . 
Hah ;] . 

01.06.2012r.- jest nasze święto , jak wiecie ;p . No i dzień całowania :D . Więcc .. ^_^ . Nie zapomnijcie , chociaż w policzek komuś dać tego buziaczkaaa ! :D:D . Ale jak zapomnicie to jest bardzo możliwe bo wkońcu jutro jest dzień pełen wrażeń xD . To sie nie martwcie bo 02.06 jest dzień przytulaniaa ! ;) . Haah <3 ;D . Życzę powodzeniaaa . ;D

Dzisiaj z moją mamuśka robię rogaliki . Mmmmm ! <3 ;p . Jak zrobię je to cyknę słłitt fociee i pokarze wam xD :D . Ehh , już się nie mogę doczekać aż je będę pożerać ^^ . Mam ochote na nie wiec lecę je robić :). Paa <3 ;D 


 




Mój Chłopak nie ma czasu na oglądanie się za innymi Dziewczynami, Musi patrzeć na chłopaków którzy oglądają się za mną :D. 
Śliczne i bardzo łatwe  ;) .  :D
Opłaca się zrobić bo skutki świetnee xd . 




Hmmm . Świetne bluzy miś z kapturem :) . Bardzo modne od pewnego czasu :D . Bluzy z małymi uszami na kapturze , przyciągają urook ^_^ .
Nie wiem jak wam , ale mi się one bardzo podobają <3 :D .










27 maja 2012

Z n a l a z ł a m   t o o  . . . N o o , d o b r a . P r z y z n a m   s i ę : DD   N a   B e s t a ch  x D
No . I . Mi . Się . Spodobało . I. Macie . <3 . 


Pięknee < 3 


Zrobię , też sobie takie :D:D . 



                                          Takk , Takk :D 


Przepraszam , że trochę opuściłam . Ale nie miałam wgl czasu żeby nawet wejść na kompa .;D 
Więc tak . Zacznijmy od początku . W piątek miało być te ognisko , ale nie wypaliło bo ci co mieli przyjść nie przyszli .. -,- . Więc nie miało sensu i nic nie było .. Ehh . ; | . W sobotę był Dzień Tw . ;D . Było Suuper . Tylko troche na końcu było do dupyy .. ; | . Uhhhr ! .Jak przyjechałyśmy z Dni o 24:00 to odrazu się rzuciłyśmy na łóżko bo spałam z soboty na niedzielę u Marcelinkii <3 ;D . Rano poszłam do domciu ;P . No i się musiałam uczyć , tak ? :D Bo wkońcu jutro poniedziałek ; 33 . Jeszcze byłam troche ze znajomymi :D . No i jestem , wreszcie ;D . Ehh , Jutro szkoła ... Nauka . I te sprawy :D:D .! haha ^^ 
Takie nudy ogólnie , na kompie , na dworze . Wszędzie , no :D . Huhu ^^. Z tych nudów aż słucham Beyonce , co nigdy jej nie słuchałam :D . Dziwneee x D . Dobraa , :D Hah . Spadaam <3 . Baja ^^ <3 ;* 



Nie zapomneee <3 . 






24 maja 2012

                      Orzeźwienie ;P . 


Na te gorące dni ... Wspaniałym pomysłem jest Lemoniada ! . ;D 


Lemoniadę znamy z amerykańskich filmów jak dzieci sprzedawają przed domem za 10 centów xd . Lemoniada rzeczywiście jest tania , a jej zrobienie nie sprawi trudności nikomu :). Poza tym  lemoniada to największy wróg letnich upałów - świetnie chłodzi , orzeźwia i gasi pragnienie x D .Do jej zrobienia potrzebujesz tylko świeżej cytryny , cukru i kostki lodu . A więc do dzieła ! 

Cytrynę pokroić w plasterki , wrzucić do dzbanka . Dodać cukier i rozgnieść z nim owoce . Dolać wodę , wymieszać . Wsypać kostki lodu i gotowe ♥. 



Yyy x D . Ahaaaa ! ; DD . 

                           Pompaaa . ^ _ ^ . 


Dzisiaj ... Ogólnie nudy . Siedzę z przyjaciółką ( Marcą ;D <3) 
Jeździłyśmy dzisiaj rowerem ; dd . Po lesie xd. Haha ^^ . 
Nie winikam , że się dwadzieścia pięć razy wywaliłyśmy xD . Hah ;D . Zdarłam sobie nogee . Uuuu -,- . Boli ; c . ;DD . Ale było zajebiście ; dd . Hah . 
No więc jutro to ogniskoo ; d . Jak narazie zapowiada się Okeej ^^ . Tylko parę osób brakuje -,- . Ehh ... Byłyśma juz dzisiaj tam , Marca już drzewo układała ;d. Hahaha x D . A ja siedziałam i sie pizgałam ;P . 
Dzisiaj tak goraco , że Masakraaa ;) . W sumie to dobrze ^^ . Trochę się przynajmniej opale bo blada jestem ^^ ;DD . ! Jak juz wiecie ze zdjęcia na blogu mam kotka ;d. Mam aż 3 kotki ;DD . Takie słodziutkiee x D . Dzisiaj już jednego wkońcu nauczyłam samemu pic mleka ^^ . Haha . :D . Nie ma lipy ^^ X D . . Dobraa , mykam . Bo Marcelinka zrobiła jajecznice ;PP. Buhahahaha ^^ . Paa <3 . 









23 maja 2012

                                                       Interesujące Złotko . 


Ehhh . Dzisiaj w szkole było ok ;) . Większość znajomych nie było w sql bo ... zawody xd. Też miałam jechać ale nie pojechałam bo niestety musze poprawiać ocenkii xD . Masakraa.. Musze się za to w końcu wziąść bo zostały tylko dwa tygodnie na poprawienie -,- . Mamoo !, nie dam rady x D . Haha ^^ .Co ja gadam ! . Dam , dam x D . Dzisiaj jestem happy , dzięki pewnej osobie ;DD . Wczoraj nie miałam wieczorem czasu na dodanie nowego posta , bo przypomniało mi sie , że musze zrobić gazetke z okazji Dnia Dziecka do szkoły -,- . ;P 
W piątek szykuje się ogniskoo ;D . Robię z przyjaciółka ! <3. Mam nadzieje , że wypali . I , że pogoda będzie spoko . ;) . Dzisiaj wieszałam moją gazetke , z która sie tak wczoraj męczyłam . :D. Mam nadzieje , ze pani sie spodoba . Buhahaha ^^ . :D .Na dzisiaj tyle . Potem wbije i dodam nowego posta ;) ;D . Bajaa ^^ . <3 



22 maja 2012

                '  Zgubiłam się w jego oczach . '

Mam taką osobę ! . Jedyną w moim życiu :) . Ciesze się , że Cię mam ♥ . 
~ Jesteś najważniejszy <3 Ty i tylko Ty na zawsze  ♥ . Kocham z Tobą pisać,
jesteś taki zajebiście wyjątkowy ! ;* <3 . Jestem szczęśliwa jak Cię tylko widzę :) ♥.
Dziękuję Ci za wszystko Skarbie ♥ . Hmmm . Pamiętam jak się poznaliśmy ,
pamiętam te nasze wspólne rozmowy . Cuudowne wspomnienia ♥ . Jesteś 
świetnym chłopakiem , którego opłaca się szukać . ;) Dziwnee ale cudowne  .
Znaczysz dla mnie więcej niż wiele ♥ . Jesteś moim uzależnieniem . <3
Moje małe Wielkie szczęście ♥ . Ich Liebe Dich ♥  ♥  ♥ ! 




Kocham Jak Mnie Przytulasz . 


Kocham Jak Mnie Całujesz . 


Kocham Jak Cię Widzę . 





                                                                                                                                    DLA : kogoś  wyjątkowego <3                                       



21 maja 2012

Nie myślę nigdy o tym , że powinnam być tam,  gdzie mnie nie ma. Jestem tu i teraz , we właściwym miejscu. 




Dużo osób chce się upodabniać do innych . Nie lubię takiego czegoś -,- . Uhrrr ! .
Najlepiej być tym kim się jest . Mam swój świat . Wyróżniam się od innych,
ale zlewam na to :) . Niby taka sama , ale jednak nie ;D . 
Dzisiaj spędziłam dzień z Marcelinkaaa ! <3 . Kotek Mój :D . Było śmiesznie,ale lepiej to co się dzisiaj wydarzyło zostanie między nami xD . Już niedługo dzień Tw .Trzeba coś kitrać xD . Mam nadzieje, że będzie fajniee ;D . Tylko trzeba ekipe załatwić ;D .
Ostatnio dużo jestem na blogu , staram się odwiedzać go codziennie . Nie 
zapominam o was ! x D . Strasznie się przywiązałam do niego i oczywiście do was ;) . Dzisiaj napewno jeszcze coś dodam  Nie wiem co jeszcze byście chcieli zobaczyć na moim blogu . Postarajcie się napisać, a napewno zrobie nowy post . :). 
Lece na kanapkiii <3 <3  Mrachh !. :D . Paa ;* . 






20 maja 2012

                                                    Beautiful ! 




Zakolanówki - są ciepłe, bardzo stylowe, niecodzienne i supermodne ! . 

Zakolanówki kojarzone ze szkolnym mundurkiem, dziś są obowiązkowym

elementem stylu grunge . 







Najmodniejsze zakolanówki to te grube, wełniane. Pasują do wielowarstwowego stroju, najlepiej złożonego z faktur wełnianych o grubym splocie. ;) 








                                                    To Jest Śliczne ! <3


Ameryki nie odkryję, ale wiem , że jest parę dziewczyn mających problem ze zrobieniem kłosa . Tak więc dzisiaj instrukcja krok po kroku ja zrobić taki warkocz . ;) 




Zbieramy włosy na jedna stronę i dzielimy na dwa pasma . Z pasma numer jeden < z zewnętrznej strony> bierzemy cienki kosmyk włosów i przekładamy do pasam numer dwa . Teraz z pasma drugiego bierzemy z zewnątrz kosmyk i przekładamy do pierwszego i tak w kółko :) . A o to zdjęcia . ;D






Na zdjęciach widzicie już parę przełożonych pasemek i tak dalej i tak dalej ;) .



















Zamieszczam jeszcze wam filmik , który może wam ułatwić zrobienie kłosa ;) . 






                           Emu ! 



Emu Najzabawniejszym paradoksem w przypadku butów Emu jest fakt, że najbardziej popularne buty, które chronią przed zimnem stopy wielu kobiet na świecie zostały wymyślone w Australii, czyli miejscu kojarzącym się raczej z upałami i nieustającym latem.
















Kochają je gwiazdy, chociaż mają także sporo przeciwników . Niewątpliwie, źle dobrane butki potrafią znacznie pogrubić łydki . 



18 maja 2012



                         Kiedy jesteś obok mnie wtedy czuję , że
                         mam wszystko , jesteś dla mnie wszystkim ,
                         wszystko jest Tobą . 




                        Choć ja tu a Ty tam , ja Cię zawsze w sercu mam
                         Bóg jedynie wie jak ja kocham Cię. 




                        Brakuje mi Ciebie , mocno zakochałam w Tobie,
                         w Tobie zakochałam się . 




                       

16 maja 2012



Pamiętasz mnie ? Kiedyś ponoć znaczyłam dla Ciebie wszystko .

Miłość . Jeden rzeczownik będący przyczyną łez i rujnujący życie wielu osobom .

- I wtedy mnie objął . - I co było dalej ? - Zadzwonił budzik .

- Miałaś nie palić ! . - Miałeś kochać na zawsze . 





 

                         Zawsze będzie jakaś kolejna góra
                         Ja zawsze będę chciała ją poruszyć 
                         Zawsze będzie jakaś ciężka walka
                         I czasami będziesz musiał przegrać ,
                         Nie ma znaczenia jak szybko tam dotrę 
                         Nie ma znaczenia co czeka mnie po drugiej stronie .

13 maja 2012



                                         Kiedy odchodzisz liczę kroki , 
                            które stawiasz . 
                            Czy widzisz teraz jak Cię mocno 
                            potrzebuję ? .
 

                            Pamiętam wszystkie szalone rzeczy,
                            które zrobiliśmy nie myśleliśmy 
                            o tym , po prostu to robiliśmy 
                            Zawsze tam jesteś , jesteś wszędzie 
                            Ale teraz chciałabym żebyś był tutaj.

12 maja 2012

Mój Rudzielecc Kochany ;-* . 
Słodziakkk ;D <3 




Wypijmy za życie , które potrafi się pieprzyć jak najlepsza dziwka . 



Nie , chyba nie doczekam się szczęścia . To niemożliwe . 


               



[Rihanna]
Wiem, że byłeś skrzywdzony przez kogoś innego
Mogę stwierdzić to w ten sposób- ''Troszczysz się o siebie''
Jeśli mi pozwolisz, oto co zrobię:
Zaopiekuję się Tobą
Kochałam i straciłam


[Drake]
Pytałem o Ciebie i powiedzieli mi różne rzeczy
Ale nie zmieniły one mojego zdania, wciąż czuję to samo.
Czym jest życie bez zabawy, proszę, nie bądź tak zawstydzona
Ja miałem swoją, Ty miałaś swoją.
Oboje to wiemy, wiemy..
Oni nigdy Cię nie zrozumieją, a ja tak
Moim jedynym życzeniem jest to, by umrzeć, będąc prawdziwym sobą
Bo ta prawda rani, a te kłamstwa leczą
I nie możesz spać, myśląc, że on wciąż kłamie
Więc ciągle płaczesz, wszystkie łzy wsiąkają w poduszkę
duże dziewczynki znają ten smak oh
Odpycha mnie, więc daję jej swobodę oh
Zajmuję się sercem, którego nie złamałem
Będę tam dla Ciebie, zaopiekuję się Tobą
Wciąż myślę, że o tym nie wiesz.
Próbuję od tego uciec, mówisz, że z tym skończyłaś
Dziewczyno, nie widać tego na twojej twarzy
Kiedy będziesz gotowa, po prostu powiedz, że jesteś gotowa
Kiedy cały ten bagaż nie będzie już tak ciężki
Kiedy impreza się skończy, nie zapomnij o mnie
Zmienimy tempo i po prostu ruszymy powoli 
Nigdy nie będziesz musiała się martwić
Już nigdy nie będziesz musiała się ukrywać
Widziałaś wszystkie moje pomyłki
Więc spójrz mi w oczy


[Rihanna]
Bo jeśli mi pozwolisz, oto co zrobię:
Zaopiekuję się tobą
Kochałam i straciłam 


[Drake]
Są moje urodziny, mogę się naćpać jeśli będę chciał
Nie mogę zaprzeczyć, że Cię pragnę
Ale skłamałbym, gdybym musiał
Bo nie mówisz swoim przyjaciołom, że mnie kochasz
kiedy o to pytają
Nawet jeśli oboje wiemy, że kochasz
Pewnego razu, byłaś zakochana
Ty i wszystkie Twoje dziewczyny w klubie jednocześnie.
Wszystkie przekonane, że podążacie za sercem
Bo straciłaś kontrolę nad tym co się dzieje
Wszyscy mamy takie noce, nie wstydź się
Ja miałem swoją, Ty miałaś swoją, oboje to wiemy
Nie cierpisz być sama,
gdy nie jesteś tą jedną jedyną
Nienawidzisz faktu, że kupiłaś marzenie
Jak ci już jedno sprzedali.
Kochasz swoich przyjaciół, 
Ale ktoś powinien Ci powiedzieć coś, by Cię ocalić
Zamiast tego mówią:

"Nie mów mi o tym, nie obchodzi mnie to
Jeśli cierpisz, to nic Ci nie mówię.
Nie obchodzi Cię to, czujesz się dobrze." x2

[Rihanna]
Wiem, że byłeś skrzywdzony przez kogoś innego
Mogę stwierdzić to w ten sposób- ''Troszczysz się o siebie''
Jeśli mi pozwolisz, oto co zrobię:
Zaopiekuję się Tobą
Kochałam i straciłam










11 maja 2012

                   Nie znajoma , nie znajomego . 




Chyba nie miała siły ... Błądziła ... I zasnęła na zawsze . 


Jak mam wierzyć w miłość , skoro ona nie wierzy we mnie .


Niewidzialna chciała się stać i zatrzymać w miejscu czas . 


Twoje oczy już nigdy mi się nie przyśnią . 


Porwała księcia i już go nigdy nie oddała ... Chroniła do i kochała  
.


Siedział samotnie w wagonie rysując na szybie serca , myśląc o niej . 


Otuliła się ciemnością , smutkiem rozmyślając o szczęściu . Stworzyła swoja rzeczywistość . 








Na korze drzew rysuję krwawy znak serca , rzeźbie w kamieniu Twoją twarz . 


Spójrz stoję obok Ciebie , Ty znowu nie widzisz mnie . . .


Odejdź . Nim . Siebie . Sama . Znienawidzę . Za . Każdy . Dzień . Który . Dałeś . Mi . Odejdź . Dopóki . Wiem . Że . Wystarczy . Mi . Siły . By . Nie . Zatrzymać . Cię ! . 


Miłość potrafi znaleźć drogę tam gdzie nawet nie ma ścieżki . 


Kochaj mnie teraz albo wcale ...


W dzisiejszych czasach nie liczy się Twoje wnętrze Kotku . Pokręć dupą - zdobędziesz wszystkich . 


Najpotężniejszą wartością jaką we mnie odkryłeś była miłość - miłość do skurwysynów . 


Nikt nie mógł pojąć , czemu kochała go nawet wtedy , gdy już wiedziała jakim jest skurwielem . 







Alkohol szkodzi zdrowiu , ale pomaga w życiu . 


Jak tak mają wyglądać szczęśliwe lata nastolatek to ja pierdole . Wole być na emeryturze . 


Popatrz na nią . Widzisz ? Tak wygląda tęsknota za ukochaną osobą .


- Puk , puk . - Kto tam  ? - Miłość . - Odejdź ! . - Dlaczego ? - Bo się boję . - Czego ? - Bólu i cierpienia ... 


Kocham ten moment  , w którym kawałki Piha , rozpierdalają moje wnętrze do granic .


Żyje cicho krwawiąc . 


Czy myślę o Tobie ? Czasem rano , po przebudzeniu . Chwilę . Mniej więcej do kolejnego ranka . 


Jeśli ja nie mogę zamieszkać w Twoim życiu , to ty się wynoś z mojej głowy . 


Mówią , że sztuką jest wybaczać . Sztuką jest ponownie zaufać . 


My kobiety jesteśmy dziwne , nigdy nie przestajemy kochać nawet największych drani . 


Ten ścisk w gardle, gdy leci piosenka która ciągnie ze sobą tyle wspomnień . 















7 maja 2012

                                           .   UlicznaLiryka




 To ja - Twój życiorys . Chodź ze mną , mam pomysł . 


Rzucimy monetą . Reszka - jesteś idiotą . Orzeł - jesteś debilem .


Kochanie nie liczy się wygląd , tylko to co mam w środku , a mianowicie moje seksowne płuco . 


- Gdzie Byłeś . - Gdzie Byłeś . - Czy Ty Mnie Przedrzeźniasz ? 
- Czy Ty Mnie Przedrzeźniasz ? - Kocham Cie . - Byłem W Klubie . 


Widziała w lustrze dziewczynę zapłakaną , rozmazaną , pokrwawioną ( .. ) Tak naprawdę była nią ona . 


Ej . Patrz ! Widzisz te serduszko na niebie ? 


Ej . Chłopczykuu . ! Wypierdalaj z mojej głowyy . ! 


Szła ulica i przestała być dziewicą . 


Kochajmy ludzi , bo tak szybko pierdoli im się w głowach . 









3 maja 2012

                                                        . <   Love On Top > . 


-Jesteś idealna, ale jest jedna rzecz, którą chciałbym w Tobie zmienić.
-Co?
-Nazwisko.




Niemyślenie o Tobie , jest jak wypicie tymbarka bez zaglądania pod kapsel ♥


Od losu kiedyś wszyscy dostają w twarz.


Jaki uśmiech, taki właściciel .





Są razem,bo umieli docenić miłość .


Co boli? To, że musisz tkwić bezczynnie.


Nie zniechęcaj się jednym upadkiem, za dużo możesz stracić.


Nie oglądaj się za siebie , bo Ci ktoś z przodu zajebię . ;) 




 wiesz co nas różni ? Ja wchodzę do klubu pokazując twarz a ty dupę : ) 


Szału nie ma , dupy nie urywa . 


kiedy całujesz, to to wszystko ma jakiś sens.


Jestem jak Media Mark . Nie dla idiotów : ]