16 lutego 2013

Alter Ego ! 

Często się boje i czuję się nikim. 

Sama obecność przyjaciela, jest bezcenna. 

Ideałami będziemy później, teraz bądźmy prawdziwi. 

Być bliżej, być bardziej . 

Człowiek zaczyna żyć, gdy przestaje męczyć go przeszłość. 

Zapomniałam już jak słodko brzmi Twój szept. 

-Dlaczego wszyscy od razu cię lubią?
- bo mnie nie znają?

-Tyle razy ci mówiłam, maksymalnie 2 piwa i o 22 do domu.
- Kurwa, znowu mi się pojebało. 


W epicentrum marzeń serce bije inaczej. 

Najtrudniej słucha się piosenek które kojarzą się z kimś, kto odszedł z naszego życia . 

Daj mi siłę i wybacz, że już tylko milczę . 

Źle jest. Potem jest chwilowo dobrze. Ale potem i tak wszystko się pierdoli.

Pamiętaj, nie daj się nikomu ograniczać, złotko. nie warto. 

Jeżeli potrafisz coś wymarzyć, potrafisz także to osiągnąć. 

Chwile ulotne. 



Byłoby miło, gdyby było.

Chyba po prostu potrzebuje chwili samotności . 

Nie zrozumiesz szczęścia, jeśli nigdy nie cierpiałaś. 

Dla odmiany spróbuj nabrać więcej pewności siebie.

Nigdy nie piję po alkoholu. 

- muszę pobyć sama . 
- iść z Tobą?
- no dobra. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)