18 maja 2013

No czeeść ;) 
Dzisiejszy dzień spędziłam z pączkiem ;-* Było genialnie, haha ;d 
Jazda na jednym rowerze i takie tam . Zdjęć jest pełno, ale powybierałam te najodpowiedniejsze na publikacje . U mnie ogólnie bardzo dobrze, w szkole nieźle . Wakacje idą małymi krokami, a ja na nie czekam z cierpliwością xd . Słońce świeci, jest okeej ;) Jutro niedziela i zapewne nuuda -.- Jeszcze to zebranie z bierzmowania o 9:30 musze iść bo bierzmowanie coraz bliżej, a tu nie mamy nic przygotowanego ^^ A w poniedziałek będzie miisiek <3 ;* . ;) 
No to raczej tyle na dzisiaj, a tu macie te zdjęcia o których mówiłam :D . Pozdrawiam! ;* 























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)