7 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL FROM CHOIES

Jutro już wyjeżdżam na długo oczekiwane morze, tak strasznie się cieszę.. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z postem na temat wyprzedaży z CHOIES. Firma organizuje tzw. " BACK TO SCHOOL" możemy wtedy znaleźć dla siebie mnóstwo ciekawych rzeczy na przecenach. Myślę, że takie wyprzedaże to ogromna okazja dla kupujących na znalezienie czegoś nawet o połowe taniej! Ja osobiście uwielbiam przeróżne wyprzedaże, bo zawsze znajdzie się coś ciekawego, niekoniecznie ze słabszego materiału czy ze słabszej robocizny...
Poniżej mam dla Was kilka rzeczy z różnych kategorii, które mi przypadły do gustu, zapraszam! :)


KLIK  | KLIK | KLIK


KLIK | KLIK | KLIK


KLIK | KLIK | KLIK 

KLIK | KLIK | KLIK 

KLIK | KLIK |KLIK

8 komentarzy:

  1. Fajne ubrania! Wiekszosc tez mi sie podoba :) Napewno cos sobie zamowie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam! :)

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu
    {Poklikałam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam!
    Super rzeczy :)

    Mój Blog - klik!
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą narzutkę widziałam u pewnej youtuberki i bardzo ładnie się prezentuje! Ładne ubranka :) Pozdrawiam <3

    http://paciajeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się zwłaszcza sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)