9 grudnia 2012

` Gorący optymizm .


Musze zapamiętać tę zasadę, że w nocy się śpi, a nie 

szlocha za kimś kto ma na Ciebie totalnie wyjebane -,- .



Jestem typem dziewczyny, która zawsze ma słuchawki w 

uszach , telefon w ręce i tego mężczyznę w głowie ... 



A w śnie wydawałeś się taki prawdziwy ... 



Wszystko się kurwa sypie , rozpierdala , jebie . 


Nad bramą mego serca napisałam " wstęp wzbroniony "

ale miłość, która przechodziła obok zaśmiała się i 

powiedziała " a ja i tak tu wejdę " 


W momencie kiedy powiedziałam Ci, że Cię nienawidzę i, że

 nie jesteś mi już potrzebny , zakochałam się w Tobie do 

szaleństwa . 


Posłuchaj frajerze, całe życie się rozczulasz ... 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)