8 grudnia 2012

` Wszystko wkurwia . 

Nasza relacja i tak już była skomplikowana ... 

Nie kocham nikogo , czasem może Ciebie . 

Niech ten cholerny czas stanie . 

Poza moim imieniem i nazwiskiem nie wiesz o mnie nic, a kurwa zawsze masz najwięcej do powiedzenia na mój temat . 

I choć kiedyś byliśmy dla siebie tak cholernie ważni ... To przeszłość nadal nie pozwala nam spojrzeć sobie w oczy . 

To uczucie kiedy wszystko jest już Ci obojętne ... 




Widocznie nie jest dla Ciebie , skoro pozwala by z Twoich oczu płynęły łzy . 

Chciałam pobyć w tej fantazji trochę dłużej ... 

Są takie dni kiedy mam ochotę rozjebać dosłownie wszystko ... 

Rok mija i chyba trochę przykro , że kurwa nic w tym roku mi nie wyszło ... 

Wyglądasz jak miłość ... Spadam stąd . ! 

Możesz mówić, że go nie ma ale w Twoich smutnych oczach on ciągle jest . 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)