4 czerwca 2013

Cześć! 

Trochę rzadko was tu odwiedzam, ale nie wiem o czym tu pisać. Nic u mnie się nie zmienia ciągle to samo, i może w tym tkwi problem. Długi weekend zleciał strasznie szybko. U mnie jakoś było dziwnie smutno, nie miałam ochoty na nic, nic mnie nie interesowało, po prostu jakbym straciła kontakt ze światem ;o Tak, wiem głupio to brzmi. Ostatnio byłam na grubych zakupach we Wrocławiu, jak zawsze zakupy poprawiły mi humor :) W tą sobote ( 8.06 ) są dni Tw. Jadę z moją Weroniczką : * . Mam nadzieję, że wszystko będzie tak jak sobie to planujemy. Cieszę się bo tyle osób spotkam z którymi dawno się nie widziałam. Strasznie się już nie mogę doczekać. Zdjęcia na pewno jakieś będą ;) W szkole już coraz  większe luuzy, chociaż jeszcze z jeden sprawdzian mnie czeka z fizyki :c W niedzielę jest jakiś festyn w szkole na którym śpiewam i tańcze :o haha ;d Jakoś dam radę . Wydaję mi się, że wszystko to co najważniejsze to napisałam. ;) hehs.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)