13 czerwca 2013

Nie dałabym rady bez tych ludzi, wiem. 

Hej, hej. 
Troche dawno mnie tu nie było, może brak czasu? 
No byłam na tych dniach Tw tak jak pisałam. Było meega. Dużo osób poznałam, cieszę się :) U mnie to tam w sumie się nic nie pozmieniało, wszystko jest jak dawniej.. dzisiejszy dzień spędzony z pączkiem i resztą xd. Jutro jadę na wycieczkę klasową i wracam w sobotę :) Stałych planów na weekend to nie ma :) możliwe, że dni Oleś. W piątek za tydzień chyba jakieś waksy z "ekipą" :D 
Ogólnie to już nie ma o czym pisać, reszta to takie bardziej prywatne rzeczy, a niestety dużo osób to czyta, więc odpada :) 
Nie będę się tu też za dużo zwierzała ... Myślę, że to wszystko raczej, a tu macie jakąś moją nie ogarniętą fote z dni Tw tak jak obiecałam. A niestety więcej zdjęć mam na laptopie ^^






pozostaje jedynie czekać ,choć to też beznadziejne wyjście.

Byłam zraniona, jasne. Ale przetrwałam. Nie miałam innego wyjścia, niż ruszyć z moim życiem na przód. Bez niego.

Mówiłam mu, żeby uważał, bo nie chcę znowu o kimś zapominać. Przyrzekł, że nie będę musiała. Chuj z tym.

Gdy wszystko irytuje, nie pytaj mnie jak się czuję.

nie kocham go, ale chcę żeby był mój. bez sensu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)