23 grudnia 2013

roooogaliki :)

Cześć.
No więc dzisiaj dzień przed Wigilią Bożego Narodzenia. Zamieszanie niezłe, dużo miałam dzisiaj pracy, trzeba było cały dom wysprzątać, pomóc przy gotowaniu i pieczeniu. Dzisiaj wpadłam na pomysł żeby zrobić rogaliki na Święta. Wyszły przepyszne, chodź podczas pieczenia zwartość się nam trochę "wylała?" Teraz leże i odpoczywam po całym dniu stania na nogach. Jutro jest ten piękny dzień, zjedża się do mnie rodzina, więc tak jak powinno być! ;) Jestem wykończona, a brzuch mi pęka z przejedzenia :D Dzisiaj obowiązkowo spowiedź mnie zobowiązywała, także niedawno wróciłam z kościoła. Wczoraj miałam cudowny dzień z Patrycją, byłam na łyżwach, a potem poszłysmy sobie na pizze. Jak zwykle ona mi siary narobiła, no ale to szczegół. Za tydzień w niedziele jedziemy ponownie! ;) Ok, więcej nie zanudzam. Może jutro postaram się tu coś dodać.
Jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT ! ♥








                                          A jak tam u was przygotowywania? 
                                          Co dzisiaj robiliście? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)