30 grudnia 2013

believe

Witam!
Dzisiaj będzie króciutko bo w sumie nie ma co opowiadać. Wczoraj cały dzień w domu, dosłownie nigdzie nie wszyłam, za to dzisiaj już planuje gdzieś wyjść, bo dostanę do głowy w tym domu. Na dworze świeci słońce jak byłoby lato, no z lekka dziwne bo ja się spodziewałam śniegu, lecz pewnie będzie tak, że spadnie śnieg na Wielkanoc -.- Jutro już Sylwester, chyba jakieś plany są, lecz moim zdaniem to i tak będzie najgorszy Sylwester jaki kiedykolwiek miałam. Dzisiaj się właśnie dowiedziałam, że w czerwcu, dokładnie 25, ma do Polski przyjechać Miley Cyrus! Bardzo bym chciała pojechać, ale jednak zbieram pieniądze na specjalny koncert :D No więc to tyle na dzisiaj, paa ;)






haha, też chcieli zdjęcie xd ;d





                                       A wy macie plany w Sylwestra? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)