23 lutego 2014

arbuzik ♫

No cześć kochani! ♥
Dość dawno mnie tu nie było. Może dlatego, że nie wiedziałam od czego zacząć. Ale teraz w końcu usiądę z kalendarzem w ręku i opisze połowe moich ferii. To może zacznę od Walentynek. Szczerze to nie przepadam za tym świętem. Może dlatego, że nie mam tej drugiej połówki i nie mogę sie podzielić w tym dniu tymi " uczuciami ? ". Mimo to dostałam miłe upominki od znajomych. Chciałam podziękować koleżance z twittera za wspaniałą kartkę walentynkową przysłaną dla mnie, bardzo się ucieszyłam! Można powiedzieć, że 14 luty spędziłam w drodzę, jechałam do Gryfowa. Połowe ferii spędziłam w górach, było bardzo miło. Poznałam świetnych ludzi i oczywiście odpoczełam od szkoły. 21.02 wróciłam już do domu. Oczywiście obowiązkowo spotkałam się z pączkiem. Tydzień się nie widziałyśmy, a tyle miałyśmy już sobie do opowiedzenia. Wczoraj wybrałyśmy się na jakąś sesję, wymysliłyśmy żeby pójść do lasu, więc tak zrobiłyśmy :) Zdjęć nie zrobiłyśmy za wiele, ponieważ aparat się nam rozładował, Weronika twierdziła, że ładowała go całą noc, no ale nie wnikam. Postanowiłyśmy, że w przyszłym tygodniu znowu się wybierzemy na zdjęcia, bo to było zdecydowanie za mało. Ferie szybko lecą ale w miłej atmosferze. Mnie od wczoraj jakieś przeziębienie złapało, ciągle chodzę z chusteczkami przy sobie. Dobrze, że to tylko katar, mam nadzieje, ze nie dojdzie nic więcej. Chciałabym przez ferie być zdrowa, a kiedy przyjdzie już szkoła to mogę chorować :p Dzisiejszy dzień spędziłam z Weroniką, siedziałyśmy caaaaały dzień u niej w domu, w ogóle nie chciało nam się wychodzić. Aaah! Zapomniałam napisać o moich nowych włosach! Rozjaśniłam końcówki tak jak pisałam w poprzednim poście. Szczerze to na początku nie podobały mi się, nie mogłam się przyzwyczaić, wydawały mi się za krótkie. Ale na drugi dzień juz byłam bardziej do nich przekonana. Teraz bardzo mi się podobają i mam nadzieję, że wam też się spodobają :) Efekt włosów na dole. Ja sie z wami żegnam, cześć ♥














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)