7 lutego 2014

Confident ♦ ♠ ○☻

Leże sobie właśnie w łóżeczku z kakałkiem, mmm ♥ Jest mi tak bardzo zimno. Wymarzłam na dworze bo wróciłam niedawno, brrr . Gardło mnie tak mocno boli, biore już tyle leków i nic mi nie pomagają :c umieram już chyba.. Ten tydzień minął mi nie najgorzej, nie było dużo nauki. 14- stego walentynki, spędzam chyba z moją miłością, pączkiem♥ My forever alone :c A 15- stego jadę już do Gryfowa, ale wracam po tygodniu, o tyle dobrze! Aktualnie pisze na twitterze z Kamilką i na fb z pysiurką. Wyjeżdza ona w niedziele do Anglii, Booże jakie zazdro :c Dupa wredna, ale powiedziała, ze coć mi kupi tam. Ona będzie w Londynie kurde! Powiedziała, ze kiedyś polecimy do Paryża razem, ahh, tam jest tak romantycznie, hahaha ;d Bedę tęsknić za tym Twoim głupi ryjkiem, ale dobrze, że na długo tam nie zostajesz. ;)
Ja się już żegnam z wami, cześć :>

I JESZCZE POZDRO DLA MOJEGO PACZKA, BO OBIECYWAŁAM <3 
KOCHAM MOCNO DUPO XD  ♥








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)