25 listopada 2015

Moja pielęgnacja włosów

Hej wszystkim!
W końcu powróciłam do żywych i chcę poświęcić dużo więcej czasu na blogowanie niż dotychczas. Przygotowałam na dzisiaj post na temat mojej pielęgnacji włosów. Co stosuję aby moje włosy wygladały zdrowo? 
Od niedawna mam małe problemy z moimi włosami. Zaczeły mi strasznie wypadać, po każdej kąpieli, po każdym rozczesaniu było ich wszędzie mnóstwo. Ja nigdy nie należałam do osób mających gęste, grube włosy. Zawsze od kiedy pamiętam moje włosy były mega cienkie, dlatego teraz nie mogłam dopuścić abym została całkowicie łysa, haha. Stosowałam w domu przeróżne maseczki na włosy, z olejku rycynowego, z nafty kosmetycznej i inne tego typu, niestety nic nie pomagało...
Udałam się więc do dermatologa i nawet ona nie miała pojęcia dlaczego tak nagle zaczeły mi wypadać tym bardziej, że włosów nie farbuje, niczym się raczej nie stresuję i na nic nie choruję. Dlatego przepisała mi dwa produkty, tabletki oraz coś w stylu odżywki do psikania. Muszę teraz odczekać 1.5 miesiąca i ponownie się do niej wybrać...
Wcześniej również dbałam o włosy może nieco mniej, ale także stosowałam przeróżne maseczki czy odżywki. Teraz od 3,5 tygodni codziennie faszeruję się tabletkami i wieczorem pryskam włosy specialnym "lekiem". Wydaje mi się, że dzięki tym produktom wypadanie lekko ustało jednak to nie jest ten efekt, który chciałabym uzyskać. Dużo osób mi nawet powiedziało, że delikatnie urosły mi włosy i po tych słowach sama potrafiłam to zauważyć. Bardzo się cieszę i chcę aby moje włosy wróciły do normy. Zakupiłam sobie jeszcze dodatkowo inne kosmetyki do pielęgnacji włosów, po czym są one delikatne i błyszczące. Teraz czekam na efekt końcowy i z ręką na sercu nie życzę tego co ja miałam żadnej dziewczynie, ponieważ wypadające włosy jest dość ciężko powstrzymać i jest przy tym wiele nerwów. Na szcześcia ja już sie z tym do połowy uporałam. :) 

 1. Tabletki Novophane.
 2. Odżywka do włosów Sleek Line Balsam Repair - polecam, zapach cudowny długo się utrzymuję.
 3.  Novophane Lotion- płyn do pryskania na włosy
 4. Kallos Banana- Szampon o cudownym bananowym zapachu.
5. Gliss Kur Ultimate Repair- Odżywka 

A Wy jak dbacie o swoje włosy?
Może też miałyście ten problem co ja? 

3 komentarze:

  1. A ja używam tylko olejku i odżywki :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy sa w fatalnym stanie! Rozdwojone, wypadają... ehh... czas cos z tym zrobić !
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi włosy mega wypadały, ale maseczka z żółtek, miodu i olejku rycynowego - super skuteczna ;)

    a little CUP of ART - ilustracje, moda, kultura, sztuka

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)