16 kwietnia 2017

Summer is coming ♥ | Zaful.com

Hej :)
Jak Wam mija przerwa świąteczna? U mnie zdecydowanie ten czas leci za szybko. Chociaż nie mam powodów do smutku, bo za dokładnie 12 dni zaczynam wakacje ♥  
28.04- mam zakończenie roku. Lecz dlaczego tak szybko? Zapewne to pytanie przebiegło przez  Waszą myśl. Zatem jestem klasą maturalną, dlatego nasz rok szkolny jest skrócony o 2 miesiące. Nie wiem jak jest u Was w szkołach, ale wydaje mi się, że każda klasa maturalna w Polsce kończy ostatni rok szkolny ok. tydzień przed maturą. Możecie w komentarzach napisać mi, jak jest z tym u Was.
Pamiętam kiedy byłam w gimnazjum, razem z koleżankami liczyłyśmy lata, jakie nam jeszcze zostały do ukończenia szkoły. A to hop! I już się stało! Sama jeszcze w to nie mogę uwierzyć... Dopiero teraz zacznie się prawdziwa dorosłość, znalezienie dobrej pracy, podjęcie się dalszej nauki, a w bliskiej przyszłości zapewne wyprowadzka od rodziców. Nie ukrywam, że boję się tego co będzie dalej. Lecz pociesza mnie fakt, że nie siedzę w tym sama. 
pierwszy- KLIK
drugi- KLIK
Z racji iż wakacje gonią nas ogromnymi krokami, postanowiłam zaopatrzyć się w Zaful.com w kostiumy kąpielowe. W tym roku z chłopakiem i znajomymi planujemy wyjechać nad morze, dlatego takie bikini jest niezbędne na tego typu wakacje. Uwielbiam mieć duży wybór, co do tej części garderoby, dlatego zamówiłam dwa odmiennie stroje. Pierwszy jest w kolorze beżowym, z białymi majteczkami w paski. Jak widać na zdjęciu, majtki są bardzo wycięte, to już zależy od gustu, ja ogólnie mogę nosić te bardziej wycięte i te mniej. Jednak te co zakrywają dosłownie cały pośladek, nie są dla mnie. Strój jak najbardziej na TAK, uwielbiam.
Drugi strój jest cały w kolorze morelowym. Biustonosz w kształcie trójkątów, no i majteczki, które mnie naprawdę zauroczyły. Mają przyszyty pasek, który zakłada się na biodra, wygląda to świetnie i seksownie. 
Obydwa kostiumy są bardzo wygodne, wykonane z porządnych i miłych w dotyku materiałów , dodatkowo są bardzo urocze, jednak z rozmiarem nie trafiłam. Mam nadzieję, że następnym razem się uda :)  

4 komentarze:

  1. Ale super stroje! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne stroje kąpielowe, wyglądają super. Z chęcią bym je nosiła :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama muszę się zaopatrzyć w strój. .
    CLICK- MY BLOG! Poklikasz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy!

    www.strong-power.pl

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)