5 maja 2017

Haul Zakupowy | Zaful.com

Ostatnio dość długo szukałam dobrych pędzli do makijażu. Sama mam kilka pędzli z Hakuro, lecz musicie mi przyznać, że trochę się cenią. Dlatego, szukałam czegoś w przystępnej cenie- no i znalazłam. 
Śliczne pędzle ombre, na stronie jak i teraz na żywo, zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Ich włosie jest bardzo delikatne i włoski nie osypują się. Pędzle świenie blendują jak i podkreślają. Wszystkich jeszcze nie używałam, lecz mogę już uznać, że dokonałam udany zakup.
pędzle-KLIK
stojak-KLIK
torebka- KLIK
Nawet Fox się nimi zainteresował :)
Kolejna rzecz, to mini stojaczek na nowo zakupione pędzle. Jest plastikowy i bardzo fajnie się prezentuje, zakupiłam z myślą o mojej toaletce, która niebawem pojawi się u mnie w pokoju. Bardzo polecam. 
Trzecia i ostatnia rzecz z listy moich zakupów, to mała torebeczka. Brakowało mi właśnie takiej  małej torebki tylko na portfel i telefon. Torebeczka jest na wzór aparatu, w środku ma dwie małe kieszonki i jedna na zewnątrz. Jest mega wygodna i świetnie sie prezentuje. 

7 komentarzy:

  1. Super zakupy! Bardzo podoba mi się torebka - idealna dla mnie, bo kocham fotografować :)
    Zazdroszczę, że będziesz miała toaletkę.. może też kiedyś jej się dorobię - jak będę miała duży pokój :D

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pędzelki wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebeczka :)
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy! Pędzle mam identyczne i również jestem z nich zadowolona. Poklikałam w linki. :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ze zakupy udane :D Uwielbiam ta strone i mam z nimi stala wspolprace ! Mega sa te pedzle :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super torebka ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)