10 stycznia 2014

CZEŚĆ

Bardzo ciężko mi było się zabrać do nowego posta, ale w końcu wziełam się w garść i poświęce trochę czasu. No więc może zacznę od początku. Czyli od sylwestra. Spędziłam go z Patrycją i resztą, było naprawdę bardzo miło, chociaż nawet się nie spodziewałam, że mogę go spędzić tak dobrze z garstką znajomych tylko, strasznie wam dziękuję, a szczególnie Patrycji, bo zrobiła mi niezmiernie miłą niespodziankę. Sylwester u babci każdemu wydawałby sie pewnie drętwy, ale to tylko pozory ;) Dzień po sylwestrze pojechałam już do domu. Przerwa świąteczna mineła bardzo szybko moim zdaniem, no i do szkoły! Po tej przerwie mam wiele nauki i to główny powód dlaczego nie dodawałam postów. Myślę, że to sie szybko skończy bo szczerze mam już dosyć. Muszę ciągle się uczyć z Chemi i z Fizyki, to jakiś koszmar -.- W ogóle tego nie ogarniam, boję się o oceny z tych przedmiotów, mam nadzieję, ze jakoś dam radę, a rodzice nie będą zawiedzeni.W ogóle to zaczęłam czytać książkę! Pt. " Ćpun " . Wiem, wiem, tytuł jest dość, hmmm nieodpowiedni? Ale książka mocno wciąga, myślałam, że w następnym poście streszczę całą książke. W prawdzie nie jestem jeszcze nawet w połowie, ale książka zdążyła mnie już zachwycić, nie mogę sie od niej oderwać :)  Dzisiejszy wieczór spędziłam z Mateuszem, było śmiesznie, również dziękuję ♥ Rozpisałam się, mam nadzieję, że aż tak nie zanudziłam was i przeczytaliście to do końca, jeśli tak to zgłoście sie po buziaka ;d










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)