9 kwietnia 2014

coś dobrego ✿

Witam! :)
Dzisiejszy post będzie czymś słodkim, a zarazem zdrowym. Pomyślałam, że pokaże wam jak przyrządzić przepyszny koktajl owocowy, ja tu mam akurat o samku kiwi, ale oczywiście kiwi można zastąpić innymi owocami. Pełna dowolność i odrobina kreatywności pozwoli nam wyczarować nowe, niezapomniane smaki. Koktajl sprawdzony przeze mnie i naprawdę polecam, świetnie smakuję! Tak wiem, tym postem Ameryki nie odkryłam, bo w sumie co to za sztuka zrobić koktajl owocowy, ale mam nadzięję, że wam się spodoba i nie zanudziłam. Zapraszam :)

Do przyrządzenia potrzebne nam będzie:

- 4 dojrzałe kiwi,
- 2 łyżeczki cukru waniliowego,
- 4 kostki lodu,
- 2 szklanki kefiru 0%,
- 2 szklanki mleka 0,5% .

Sposób przyrządzenia:

Wszystkie składniki dokładnie zmiksować. Koktajl podawać od razu po przyrządzeniu w wysokich szklankach ozdobionych plasterkiem kiwi.

Kiwi zawiera mnóstwo witaminy C spalającej tłuszcz, czyli bardzo istotnej podczas odchudzania. Poza tym małe pestki znajdujące się w tych owocach ułatwiają perystaltykę jelit, co ważne także dla osób, które mają problemy z przemianą materii. Kefir natomiast zawiera mnóstwo wody, dzięki czemu można nim ugasić pragnienie, ale także można się nim najeść. Taki koktajl to pełnowartościowy i smaczny posiłek. Smacznego!

6 komentarzy:

  1. mmmm..wyglada naprawde smakowicie a przy tym jest mega zdrowy ! *.*

    dziekuje za kliki kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno wyprubuje uwielbiam kiwi
    zapraszam
    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepyszne *o*.Ja nie mogę się doczekać kiedy wejdzie więcej owoców i rozpocznie się sezon koktajlowy <33
    ✿Będzie mi baardzo miło ,kiedy wpadniesz do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie tu ;) ciekawie piszesz
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/replay.html całkiem nowiutka notka :)) zapraszam do zobaczenia, ponadto każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie! Nie zanudziłaś, a zmotywowałaś do zrobienia go. :)


    frediooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)