13 kwietnia 2014

I am what I am ★

Hej kochani! Przepraszam za moją nieobecność, ale jakoś miałam dużo rzeczy na głowie. Tydzień standardowo szybko minął, weekend niestety również. Wczoraj byłam na meczu Śląska we Wrocławiu, spotkałam wielu znajomych, z którymi się dawno nie widziałam, dzień oczywiście zaliczam do udanych. Dzisiaj mamy niedziele, jakoś nie przepadam za tym dniem, wydaje mi się on taki nudny, nic mi się wtedy nie chce, wam też? Już niedługo zbliżają się święta Wielkanocne, uwielbiam ten nastrój świąteczny. Niestety mnie na świętach nie bedzie, ponieważ wyjeżdżam. Ale mam dla was ciekawy sposób jak łatwo można pobawić się w wystrój domu :) Ja się już z wami żegnam ♥


\




4 komentarze:

  1. bardzo ciekawe pomysły! :)
    ja również nie lubię niedziel...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły i blog, a zwłaszcza tło które nas wita ;) http://wszystkoinic-bywampir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam tumblr, a właśnie słucham piosenki Katy Perry :)

    Obserwujemy? ✿ agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)