1 kwietnia 2014

perfect ♥

Cześć słoneczka :b
U mnie chyba juz lepiej, ten czarny humor na trochę zniknął. Dzisiaj pogoda była świetna, jak dla mnie oczywiście. Nie było ani za ciepło i ani za zimno, była w sam raz. Okeej o czym ja piszę? Do rzeczy.  W niedziele byłam z pysiakiem na zdjęciach nad wodospadem. Nigdy chyba nie byłam na tak udanej sesji, zdjęcia moim zdaniem sa po prostu genialne! Musimy to koniecznie powtórzyć w ubiegłym miesiącu. Ogólnie to tydzień zaczął się w miarę w porządku, nie mogę narzekać. Chociaż dzisiaj dzień jakiś męczący, boli mnie głowa i nie wiem co ze sobą zrobić, plątam się tylko po domu i nie moge sie do niczego zabrać. Jutro będzie lepiej :)












3 komentarze:

  1. O Boże KOCHANA! - Tobie aż tak ciepło? :D Ja to jestem prawdziwy zmarzluch!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtedy była piękna, słoneczna pogoda :)
      sama się sobie w sumie teraz dziwie, bo też jestem okropnym zmarzluchem! :)

      Usuń
  2. zdecydowanie poczułaś ciepło!:D koszula przewiązana w pasie wygląda rewelacyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)