25 lipca 2016

Mini haul | BANGGOOD

Cześć! 
Dzisiaj przychodzę do Was z moim już drugim haul' em z firmy Banggood.com. Może dla tych niewiedzących przypomnę, że sklep internetowy Banggood jest to zagraniczna stronka, na której kupimy dosłownie wszystko. Znajdziemy tam gadżety do domu, do ogrodu, przeróżną elektronikę, ubrania, obuwie oraz nawet zabawki dla dzieci. Asortyment sklepu jest ogromny co jest wielkim plusem! 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać co udało mi się u nich zamówić, mam nadzieję, że rzeczy Wam się spodobają tak samo jak mi. Zapraszam :) 
pyłek do paznokci-KLIK
szczotka prostująca włosy-KLIK
balony- KLIK
1. Zamówiłam coś w stylu pyłku na paznokcie. Nie byłam pewna do końca jak to mam użyć, ponieważ pyłek ciągle odklejał się z paznokcia. Wybaczcie mi, ale nie jestem specjalistką od robienia manicure, bo można powiedzieć, że się powoli uczę. Jednak postanowiłam, że pomaluję paznokcie na kolor czerwony i posypie różowym pyłkiem. Nie zrobiłam tego po profesjonalsku, lecz według mnie prezentuje się to dość dobrze. Niestety po kilkukrotnym kontakcie palców z wodą, pyłek odszedł i nie wyglądało to za ciekawie. Być może źle to zrobiłam. Może Wy macie inne pomysły jak posypać tym cudeńkiem by nie odleciał i się trzymał? Koniecznie napiszcie w komentarzu. Jakość 5/10
2. Druga rzecz, która mi przyszła w paczuszce była to popularna od niedawna szczotka prostująca włosy. Tak strasznie byłam ciekawa oglądając przeróżne testy na Youtube czy to naprawdę działa. Może chcecie recenzji tej szczotki u mnie na blogu? Być może na dniach taki post się pojawi :) Jakość 9/10
3. Ostatnia rzecz, którą dostałam w tym zamówieniu to dwa ogromne balony (1 i 8). 30 lipca wyprawiam moją długo oczekiwaną osiemnastkę, dlatego takie balony są super ozdobą. Niestety na zdjęciu nie są nadmuchane z oczywistych powodów, ale obiecuje że zobaczycie je w przyszłym poście. Co do jakości jak na razie nie mogę się wypowiadać, bo tak naprawdę nawet nie jestem w stanie teraz wiedzieć czy nie są one przedziurawione. Dlatego może jakość zostawię do przyszłego postu. 

To już całe moje zamówienie. Mam nadzieję, że haul Wam się podobał, a teraz chciałabym Was zachęcić do klikania w linki powyżej. Jeśli to zrobiłaś, napisz przynajmniej 2 ceny wybranych przedmiotów, a w kolejnym poście zostaniesz wyróżniona! BUZIAKI ♥

10 komentarzy:

  1. Balony: 10.42
    Pyłek; 3.98
    Szczotka; 68.11

    Ja osobiście czekam na recenzje tej szczotki prostującej włosy, wydaje się być ciekawa, a kocham mieć proste włosy.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poczytam o szczotce
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie prezentuje się ta szczotka :) z miłą chęcią przeczytam jej recenzję, super było by gdybyś nagrała jakiś filmik z efektami :)

    https://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy :D
    Poklikałam kochana. Jestem bardzo ciekawa tej szczotki faktycznie jest taka dobra.?
    Zapraszam do mnie na nowy post http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy! Czekam na recenzje szczotki, jestem mega ciekawa i sama chciałabym ją przetestować :)

    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jest ta 'szczotka' :) Pozdrawiam x

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com/2016/07/how-my-lazy-makeup-looks.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyłek świetny :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna byłam zaciekawiona tą szczotką więc chętnie dowiem się o niej więcej :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :) Zapraszam również do mnie! :)

    http://onaiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem bardzo ciekawa efektów jakie daje ta szczotka , sama chce ją zamówić ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)