18 lipca 2013

Elo , elo 5 2 0 !


Siedzę sobie u babci i farbuje włosy, aż się boje jak będę wyglądała z czerwonymi włosami O_o . Jak na razie to dzień zapowiada się ciekawy . Możliwe, że pączek do mnie przyjedzie po południu i pójdziemy nad staw ;) Wczorajszy dzień był świetny, posiedzieliśmy trochę nad stawem a potem pojechaliśmy nad wodospad ;d Już niedługo planujemy jakiś wypad pociągiem do Wrocławia, mam nadzieję, że on wypali . W sumie to nie ma co opowiadać, ja lecę zmyć włosy i zobaczyć efekt mojej pracy :D Jak tylko przyjadę do domu to porobię zdjęcia i wam pokaże jak wyglądam ^^ Bo do babci nie wzięłam kabelka od aparatu ;) Także trzymajcie kciuki żebym się nie ośmieszyła z tym kolorem xd Pewnie później coś dodam, narson :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)