12 lipca 2013

żyje cicho krwawiąc, krwawie cicho żyjąc. 








- po co Ci ta maska? 
- chroni mnie przed działaniem szkodliwych ludzi i substancji. 


-To coś więcej niż gra, to Sala Samobójców tworzymy ją długo. 


-Jak masz na imię?
- Sylviaaa, Sylvia. Cześć Dominik. 
- Cześć Sylvia. 


-Nie znasz składu powietrza, którym oddychasz to powietrze Cię zabija. 


- Masz cierpieć , Ty masz cierpieć, jak jeszcze nigdy nie cierpiałeć, masz wyć z bólu. 








- może po prostu sam sobie wejdziesz na górę co? 
- a może po prostu jak już Pani musi tutaj pracować nie mówi do mnie na TY , tylko PAN dobrze? 
NIECH PAN WEJDZIE NA GÓRE. Dziękuję. 


- podłącz ten internet skurwysynie !!!! 


- zadzwoń do moich rodziców! Masz zadzwonić do moich rodziców!! 


-  była tu dziewczyna w różowych włosach? 
             [...] 
- Piwo, piwo poproszę. 


- ty będzie codziennie się teraz tak malował? 
- hee no może 
- Wiesz co.. w dupie Ci się przewróciło po prostu wszystko masz, wszystko, wszyściuteńko od nas dostałeś już nie wiesz czego chcieć! NIE JESTEŚ ŻADNYM GEJEM! 
- a może jestem jednak gejem ? 
- w dupie Ci się przewróciło tyle.. 



- o co chodzi ? 
- nie zasłużeliśmy na to ! słyszysz nie zasłużyliśmy! Dostałeś wszystko czego można tylko chcieć !! Czego Ty jeszcze chcesz od nas , powiedz! 
- podłącz ten internet tata !! 
- o niee stary.. 
- tata proszę noo !! 
- kabelki wyrwane koniec z internetem...
- no prosze noo !! 
- to jest chore synu ! 
- podłącz ten internet !! 
- nigdy więcej internetu słyszysz co do Ciebie mówie ! To Cię uzależniło ! 
- podlącz ten kabel nooo !!! 
- NIE !! 
- mama ! mama!!  słyszysz? ja będę grzeczny mama ja stąd wyjde tylko podlącz internet  proszę Cię ! ja tu zwariuje !
- on kłamie! odejdź od tych dzwi! 
- nie.. 
- podlącz ten kabel skurwielu !!!!!! 
- ja Ci dam skurwiela !! 
-  trzeba Cię było tymi kablami lać!
- mama !! Ty suko  pierdolona !!!! 













A tu macie cały film :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)