17 lipca 2013

Heej wszystkim ! :) 
Wakacje lecą w dobrym tępie , pogoda jest w sam raz :) Wczoraj było ognisko z pączkiem w Krośnicach, było dość fajnie . Dzisiaj, zaraz jadę nad staw z dupkami i kolegami :) W tym tygodniu możliwe, że sie jeszcze pojawie w Kro. Myślę, że na basen pojedziemy z jakąś ekipą, tylko trzeba sie zebrać XD . Teraz sobie siedzę na necie i słucham muzyki ^^ Wszystko posprzątałam jest okej i tylko czekam na mame, która zaraz powinna wrócić i cisnę na staw i do babci ^^ Ogólnie to jestem mega zła bo telefon mi sie zepsół i nie mam żadnego zastępczego :c I będe musiała przez kilka dni żyć bez telefonu :c Nie wiem czy dam rade ;d Moje urodzinki już się zbliżają wielkimi krokami, planuję jakieś ognisko zrobić, ale z dala od domu :D Chyba wiecie o co chodzi :p Chciałabym też was sie zapytać, co byście chcieli czytać na moim blogu, bo nie wiem czy nie jest on za nudny, bo nikt nawet nie komentuje -.- Statystyka się zwiększa a komentarzy brak... Więc jeśli jest tu ktoś któremu sie podoba mój blog, choć chciałby zobaczyć na nim cos nowego, to niech piszę! Bo ja nie wiemc czy nie zanudzam, czy ma zostać tak jak jest . Byłabym bardzo wdzięczna . Na dzisiaj raczej to tyle :) Myśle, że jutro powinien pojawić się nowy post, jeśli napisalibyście mi co chcecie na nim czytać :) Dzięki, elo <3 








2 komentarze:

  1. Pisz troszkę więcej o uczuciach o tym co czujesz w danym dniu itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okeej. Dziękuję, że chociaż jedna osoba się pofatygowała i napisała to na co czekałam :)
      Dzięki wielkie.

      Usuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)