11 listopada 2013

don't hurt me

Cześć pączusie :)
Wczorajszy dzień jak najbardziej mile spędzony, w dobrym towarzystwie, z Mateuszem i Mateuszem z pączkiem i Koniem : * Foty sobie strzelaliśmy, więc są one na dole, jest ich nie za dużo, bo powybierałam te najodpowiedniejsze do publikacji. Dzisiaj ostatni dzień wolnego spędziłam z pączkiem i z Mateuszem, jak zwykle bawiłyśmy się Mateusza telefonem, tym duuuuuużym telefonem xd A co do telefonów, to właśnie myślę nad Nokią Lumia 610, bo mam potrzebe kupienia nowego fona. Chociaż jeszcze musze trochę na niego poczekać ;) buuu :c Dodaje tego posta na szybkiego, bo PEWNA osoba tak bardzo czeka na tą notkę, chociaż ja dobrze wiem, że chce tylko zdjęcia sobie pobrać, suczunia moja :D ♥ Jutro już do szkoły tak strasznie mi się niechce, jeszcze wymyślili coś, ze jutro trzeba się ubrać na biało-czerwono, haha , JASNE! Ale Natalka i tak nie ubierze po swojemu ;) Dobra ja się zwijam bo włączyłam sobie Pierwszą Miłość i czeka na mnie już dośc długo . H5 ;* ! 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)