23 listopada 2013

#nohej

Dzisiejszy dzień jest po prostu koszmarny. Co to jest w ogóle za pogoda? Od rana jest jakoś ponuro i ciemno. Nie lubię :c Za tydzień prawdopodobnie jadę z pysiaczkiem do mojej babci, bo tu nie ma co robić. Teraz tak sobię siedzę i szukam sukienek na mój bal gimnazjalny, no i kilka wpadło mi w oko ;) Boję sie tego co będzie za kilka miesięcy, nie mam pojęcia jaką szkołe wybrać, boję się tego wyboru. Planowałam iść do Liceum Sportowego, ale jak zwykle juz znalazłam kilka wad, żeby nie pójść tam. Nie wiem co to będzie, ale mam nadzieję, że wybiore taką szkołe żebym później nie żałowała ;)
A tu łapcie kilka inspiracji sukienek, które mi się spodobały ;>


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)