5 listopada 2013

ty to wszystko

momentami nie wytrzymuję, łzy stają się codziennością ukrywaną pod wymusoznym uśmiechem, tylko po ty by nikt nie pytał co się dzieję. choć czasem tak idealnie udaję szczęśliwą dziewczynę, dla której życie jest czymś cudownym, to z dnia na dzień kruszę się coraz bardziej, może niepotrzebnie bo przecież, mam wszystko co najważniejsze, ale zrozum, moja przeszłość jest wszędzie, nawet nie mam do kogo się przytulić.

________________
u mnie w sumie nic nowego, przybyło więcej nauki, jutro poprawa z niemca, uczyłam się więc chyba nie będzie najgorzej. Dodatkowo jutro zawody, w sumie to już przebolałam, że nie jadę, ale brakuje mi tego trochę, chciała się zobaczyć ze znajomymi z Kro :c Ale następne zawody juz niebawem ;)
Dobranoc ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)