20 marca 2014

Creepers ♥

hej, hej :)
Tydzień leci świetnie! 6 z geografi z pewnością każdego by zadowoliła :) W poniedziałek przyszły mi creepersy. Zamawiałam je na czasnabuty.pl i szczerze miałam lekkie wątpliwości bo wiadomo, nie zamawiałam wczesniej na tej stronie. Ale przysyłka przyszła mega szybko, wszystko poszło jak najlepiej :) Polecam tą stronkę, a ja pewnie jeszcze na niej będę zamawiała :) Jutro jadę do Opery, taa, wycieczka klasowa. Mam nadzieje, że nie będzie nudno tak jak sie wydaje. Lecę oglądać jakiś film :) Cześć ♥






2 komentarze:

  1. Świetne creepersy c;
    obserwuję!
    + zapraszam na nowy post u mnie!

    ~~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)