12 marca 2014

Hero ♦

Dobry wieczór kochani :D
Dzisiaj pisze trochę późno niż zazwyczaj, ale dopiero teraz znalazłam czas żeby wejść na laptopa i dodać nową notkę. Dzisiejszy dzień bardzo mnie wymęczył, moze dlatego, że miałam 8 lekcji. Wróciłam ze szkoły i od razu padłam.. Zasnęłam. Trochę później wyszłam do znajomych, jak wróciłam to zaczęłam się uczyć z niemieckiego bo jutro pyta -.- Niedawno co skończyłam, jakoś dałam rade nauczyć się tych słówek :) Wczoraj zamówiłam sobie CREEPERSYYY! ♥ Za 3 dni powinny dojść. Szczerze to trochę sie obawiam jak one będą wyglądały na mojej nodze, mam nadzieję, że bądą takie jakie sobie wyobrażam :p Ja sie z wami już  żegnam, ciao! ;*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)