25 marca 2014

tumblr ♡

Hej! x
Jak u was pogoda? U mnie jest pochmurno, cały dzień pada i zimno. Siedzę w domu i piję już chyba 5 herbatę. Dzisiejszy humor nie należy do najlepszych, być może to przez tą pogodę. Jutro mam kartkówkę z historii, a tak strasznie jest mi ciężko zebrać się w garść i otworzyć książki. chyba potrzebuje jakiejś motywacji ^^




Dzisiaj kilka słów o stronie, która może być pamiętnikiem, zbiorem inspiracji, stroną z motywującymi zdjęciami czy po prostu efektem nudy. W moim wypadku jest to pierwsza i ostatnia opcja. Tumblr jest niby bardzo prostą stroną, a jednak daje wiele radości czy też satysfakcji z nowego obserwatora - podobnie jak w blogspocie. Lubię przeglądać tumblra, kiedy brakuje mi pomysłu na post lub gdy po prostu potrzebuję dawki inspiracji - bo czasami jest mi to potrzebne.
Prowadzenie tumblra to bardzo fajna sprawa. Zapewne wiele razy spotkaliście się z takimi, gdzie roi się od smutnych zdjęć, okaleczonych rąk i dołujących cytatów. Ludzie prowadzący takiego tumblra chcą podzielić się cząstką siebie i na pewien sposób wyżyć. Czasem, kiedy nie mam co ze sobą zrobić, po prostu włączam laptopa i dzielę się inspiracjami z innymi. Wiem, że dla niektórych tumblr jest przereklamowany, ale uwierzcie mi, wśród tego tłumu są perełki, gdzie można znaleźć naprawdę świetną dawkę pięknych zdjęć.


Tymczasem zapraszam was na mojego tumblra, może akurat wam się spodoba :) KLIK



1 komentarz:

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)