21 stycznia 2014

♡ Anti boyfriend ♥ ♡

Cześć! <3
U mnie jest bardzo w porządku, wszystko tak doskonale się układa, już coraz więcej czasu mam dla siebie, bo kończy się pierwsze półrocze. Oceny już powoli są wystawiane, więc lajcik. SOBOTA jest dniem przez całą moją klase długo oczekiwanym, ponieważ w końcu nadszedł czas na nasz bal<3 Oczywiście będzie mnóstwo zdjęć. No ale dobra, do rzeczy:) Dzisiejszy post będzie o moim " wymarzonym " chłopaku. Widziałam kilka blogerek, które juz robiły ten post, także postanowiłam rowniez go zrobić! :) No to zaczynamy.


1. Jakie są najważniejsze cechy u chłopaka?
 Hmmm, wiec tak. Najważniejszą cechą to jest żeby był miły, tylko chodzi tu o to żeby był miły dla mnie, kiedy jesteśmy sami i kiedy jesteśmy ze znajomymi :) Bo często tak sie zdarza, że jak jesteśmy sami jest miły i wgl, a przy swoich kumplach sie już popisuję itp, tego strasznie nienawidzę.. Również ważną dla mnie cechą jest to żeby był zabawny. Ja po prostu uwielbiam się śmiać, nawet do płaczu i bólu brzucha xd No i również zawsze musi być ze mną, kiedy mam gorsze dni, to musi mnie wspierać i dodawać otuchy :D To są takie 3 cechy, które bardzo bym chciała, żeby chłopak miał :)

2. Jakich cech nie lubisz u chłopaków?
Nienawidzę, no po prostu nie cierpię, kiedy chłopak się popisuje. Moim zdaniem jest to najgorsza cecha u chłopaka. Strasznie mnie to drażni. Również nie lubię jeśli chłopak się tak wywyższa, myśli, że jest najfajniejszy, najprzystojniejszy i nie wiem co jeszcze... Raczej to są te dwie rzeczy/ cechy które nienawidzę u chłopaków :)

3. Jakie cechy wyglądu zauważasz od razu u chłopaków?
Hmm. Wydaje mi się, że taką pierwszą rzecz, którą widzę to TWARZ, a konkretnie to oczy lub włosy. Tak to są rzeczy, które zauważam od razu :D

4. Kim byłby Twój sławny chłopak?
Mój sławny chłopak, to jest chyba wiadome o kogo chodzi. To jest Justin Bieber <3

5. Jak zakończyłabyś związek?
No na pewno nie przez sms, lub fb, albo jeszcze inne portale społecznościowe. Na pewno bym się spotkała, wyjaśniła wszystko i tyle :)

6. Jakiego koloru lubisz włosy i oczy?
W sumie u mnie to nie ma żadnego znaczenia. To też zależy od chłopaka, bo przecież każde oczy są w jakiś sposób ładne. No ale raczej niebieskie oczy i brunet <3

7. Ulubiony typ chłoapka?
Ja uwielbiam wysokich chłopaków, u mnie to nie jeste trudne, bo ja jestem mała, także to nie jest takie trudne dla mnie żeby być niższa od chłopaka :D No ale no wysoki chłopak jest taki, oooo <3 xd No i brunet, niebieskie oczy. Mmmmm <3 :D

NA KONIEC CHCĘ POZDROWIĆ KUBIACZKA <3 MRRRRR :*








1 komentarz:

  1. Super post :) W większości się z tb zgadzam ;)
    Zapraszam do mnie ♥
    http://pattypatty1.blogspot.com
    U mnie zawsze obserwacja za obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)