13 stycznia 2014

ĆPUN

Miałam wam napisać streszczenie ksiażki " Ćpun " . Teraz znazałam trochę czasu, więc poświece go na streszczenie książki!;)


Kontrowersyjna, szokująca powieść dla dorastającej młodzieży. Opisuje losy pary czternastolatków, którzy mając dość stagnacji i małomiasteczkowego życia, postanawiają wyjechać do Bostonu. Tam trafiają do środowiska narkomanów, sami szybko popadają w nałóg. Zaczynają się kradzieże, prostytucja... Poruszająca historia opisywana z perspektywy różnych narratorów, ukazująca różne punkty widzenia.


Naprawdę polecam książkę " Ćpun " , jest to świetna książka! Ja jej jeszcze w prawdzie nie skończyłam ( zostało mi jeszcze jakieś 50 stron) . Ale już teraz nie żałuję, że ją zaczęłam czytać. Czytajac tę książke można się wiele nauczyć, tylko trzeba ją zrozumieć :) Dzięki tej książce można spojrzeć w głąb siebie i pomyśleć nad swoim życiem.. Naprawdę.. Książka bardzo problematyczna. Uwielbiam taką tematykę :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)