28 czerwca 2012

            < . Feel The Taste . >  




Ochronię Cię. Bez względu na wszystko.




kocham muzykę to jedyny związek bez zdrady jaki znam.



Zaciągam się Tobą choć wcale na pale.




trzeba się odbić od dna , otrzepać z marzeń i zrozumieć, że czasu nie możemy cofnąć.




Jeżeli nie jesteś tym jedynym, to czemu moja dłoń pasuje do twojej?




Nie ma być łatwo. Ma być trudno, ciężko i momentami cholernie źle.




Siebie nie oszukasz, nawet myśląc na siłę.




Znowu poczułam się pusta, bo straciłam w życiu cel.




Pragnę Cię jak gargamel smerfów. ♥



Żyjemy razem , umieramy w samotności . 





Lepiej zrobić i żałować, że się zrobiło, niż nie zrobić i też żałować.


Przyjaciel to człowiek, który wie wszystko o tobie i wciąż cię lubi.


To są właśnie te stare dobre czasy, za którymi zatęsknisz w przyszłości.


Gdybyś wiedział ile dla mnie znaczysz.


Zakochana osoba jest metrem kwadratowym na kilku centymetrach czyjegoś serca. ♥


potrzebuję tylko spojrzenia skupionego na mnie i zabójczego uśmiechu specjalnie dla mnie, będę w niebie. ♥


Uczucia w promocji na wyprzedaży nie ma ich w sercach są tylko na twarzy.


– Jaki drink?
– Dobry.
– To nie jest mocna odpowiedź.
– To nie jest mocny drink.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)