11 czerwca 2012

Woda jest taka mokraa XD . 


Więc jak wiecie wczoraj byłam na basenie . Było dość mokro XD . Hah  ^ ^. Podobało mi się ;d . Po basenie poszłam do sauny . lala xd . Gotowałam się x D . Masakraa :PP . Może nie to , że jest tam strasznie gorąco ale jest również dusznooo ! hah . ;d . Pogoda u mnie dzisiaj wporządku : ) . Słońce świeci jest okej xd . W szkole , tak jak zawsze . Nuudy  ^^ . Jutro musimy się do szkoły ubrać na biało-czerwono :D . Hah ^ ^. Albo wziąć ze sobą jakiś szalik z POLSKI :D . hah . Ja tam wezmę tylko szalik ;P. Nie będę z siebie robiła głupka i sie tak ubierała X D . A teraz inspiracje : ) 




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)