7 czerwca 2012

                                       EURO 2012 


Więc tak , zbliża się Euro 2012 , więc zostaje mi tylko zrobić pościk ;D . Od pewnego czasu zaczęłam się interesować piłką nożną . Łatwo zauważyć ,ponieważ dodałam posta o Ronaldzie ;) . Ale nie teraz mowa o nim . To , że jestem dziewczyną nie znaczy , że sport taki jak nożna może mnie nie interesować , wręcz przeciwnie . Interesuje mnie :) . Czekam tylko do jutra 
aż będą grali . Mam nadzieje , że dziewczyny czytające mojego bloga się zniechęcą do dalszego obserwowania go , boo ... Nie oszukujmy się , dziewczyny nie przepadają za piłką nożna . Czekam tylko na ten moment , trzymajmy kciuki za naszych ! .


POLSKA VS GRECJA - 08.06.2012 r . 


POLSKA VS ROSJA - 12.06.2012 r .


POLSKA VS CZECHY - 16.06.2012 r . 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)