1 czerwca 2012

Jeśli mam być szczera to ten Dzień Dziecka jak narazie jest do dupy ... Ehh . A Nawet mi się o tym pisać nie chce co widziałam -,- . W sumie dzień jeszcze się nie kończy , może być jeszcze ciekawie ;) . Dopiero co wróciłam ze szkoły ... Dzisiaj pogoda też nie najlepsza ... Pada . I jak się bawiliśmy w te podchody co o nich opowiadałam to byłam cała mokra ;D -,- . Hah ^ ^.  

Opowiadałam wam , że byłam na trusssskawkach ? :D Huhu :P. Chyba nie ... Więc tak , nie będe mówiła ile nazbierałam ;p . Bo dla mnie to mała siara :D . Ale ważne jest to , że się nawpieprzałam : ) 
. Aż nie mogłam do domu dojechać X D . 

Zaraz wam pokaże te moje trussskaweczki ;D . Hah . I jak mówiłam pokaże wam też moje wczorajsze rogalikii ^_^ :D <3 . 



Thuskawkiii :D . Mniaaamm ! XD 



Rogaliczkiii :D . <3 <3 <3 z nutella w środkuu xD












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)