5 czerwca 2012

Dzisiaj oddałam moje dwa małe kotki , no nie powiem bo trochę smutno mi było ; C . Kurcze przyzwyczaiłam się już do nich xD . Ale ważne, że jeszcze jeden mi został <3 . Akurat ten na którego od początku stawiałam że najpóźniej pójdzie , chodź jest najładniejszy ^_^ Dziwneee . xD . Ale ja tam się bardzo ciesze z tego powodu . Właśnie sobie teraz siedzę z nim , leży mi na kolanach i usypiaa . Słodziak , mój kochany <3 ;* . Emm , właśnie ten rudy co już trafił na mój blog pojechał sobie dalekoooooo ! . X D . Oj tam , oj tam ^^ . Nie przepadam za rudymi kotami :D . Został mi taki " krasy " zaraz dodam jego focie x DD . 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)