20 sierpnia 2013

Filmy tygodnia

Wieczorami, lub po południu lubię sobie włączyć film, najczęściej je oglądam na różnych stronkach na necie. Moje najczęściej odwiedzane strony z filmami zaraz wymienię na dole. Postanowiłam, że co tydzień w soboty będę dodawała notkę z filmami, które mi się podobają i które wam polecam. Zależnie od mojego czasu, jeśli akurat w sobotę nie będę miała czasu dodać takiej notki w filmem, to przełożę to na inny dzień, na niedziele czy poniedziałek :)  A tu macie 3 filmy, które w ostatnim czasie obejrzałam ^^ Jeśli ktoś nie lubi horrorów, boi się to niech lepiej nie ogląda tej notki :) xd


Stronki z filmami :
1. Zalukaj.pl
2. Kinomaniak.tv
3. Cda.pl


OBECNOŚĆ. - horror, cda.pl

Słynna para badaczy zjawisk paranormalnych zostaje poproszona o pomoc rodzinie, którą terroryzuje potężny demon.  






__________________________________________________________


GRAVE ECONUTERS.- horror, zalukaj.pl

Ekipa telewizyjna " Grave Econuters " , zostaje uwięziona w nawiedzonym szpitalu psychiatrycznym. 
 







_____________________________________________________________


GRAVE ECONUTERS 2 - horror, zalukaj.pl 

Fabuła skupia się na grupie nastolatków, którzy oglądali " Grave Econuters " i postanawiają sprawdzić, czy wydarzenia z filmu mogą być prawdziwe. 



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)