21 sierpnia 2013

nie lubię, nie lubię, nie lubię.

Nienawidzę kłamst, nie lubię jak sie z kimś umawiam i wszystko jest już zaplanowane czy coś, a ten ktoś mi w ostatnie chwili mówi, że nie może i wszystkie plany się sypią. Nie lubię, kiedy rodzice mnie traktują jak malutkie dziecko. Nie lubię ludzi, którzy próbują przyporządkować sobie innych, nie lubie takich ludzi, którzy wszystkim szpanują i wgl, np chcą pokazać, ile oni potrafią wypić alkogolu itp. Nie lubię śniegu, wkurza mnie, zimna ogólnie nie lubię. Fałszywi ludzie to też czego nie lubię, Nie lubię dziewczyn, które są " zakochane " w sobie i myśla, że są najpiękniejsze na świecie. Nienawidzę, kiedy chcę włączyć jakaś piosenke na youtube a tu mi reklama wyskakuje i musze czekać... Nie lubię, kiedy ciągle mama do mnie się drze żebym ogarnęła ciuchy, które leżą na łóżku, lub na innych rzeczach porozwalane xd. Nie lubię mojej drogi do szkoły bo wydaje mi się taka monotonna. Nie lubie końca wakacji. Nie lubię cebuli, czosnku. Nie lubię kiedy pada deszcz, bo nie mam co robić. Nie lubię swoich piegów, są głupie -.- Nie lubię czekać na kogoś. Nie lubie pisać pierwsza, szczególnie do chłopaków. Nie lubię, kiedy chłopak jest nachalny. Nie lubię jak ktoś się popisuje, dla mnie jest to żenujące. Nie lubię, kiedy sie powiedzmy przejęzycze, a ktoś mnie złapie za słówko i zacznie się śmiać. Nie lubię ciemności, bo mi się wydaje, że ktoś w niej jest xD. Nie lubię 13-latek, które wszystko wiedzą o życiu. Nie lubie malować paznokci u rąk, bo zawsze zgryzam lakier :D  Raczej większość rzeczy wymieniłam, bo tego czego nie lubię jest jeszcze więcej, ale wymieniłam takie co mi do głowy teraz przychodziły ^^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)