15 sierpnia 2013

No hej, hej. Trochę mnie tu nie było, ale nie miałam jakoś czasu i weny ^^ Wczorajszy dzień zaliczony do udanych. Pojechałam z pączkiem do Milicza na jakiś kabaret Grabowskiego ;o Ogólnie to nie przepadam za kabaretami, chociaż ten był spoko. Nie miałyśmy co robić too pojechałyśmy.  Spotkałyśmy tam osobę, której się tam nawet nie spodziewałyśmy. Ale lepiej nie będę tu pisała kogo :D Do domu wróciłyśmy jakoś po 23.00 , więc nawet nie miałam kiedy dodać posta, że znowu wyjeżdżam. No więc, dzisiaj jestem już w Gryfowie, siedzę w hotelu i mule ;d Jak wrócę to dodam pewnie jakieś zdjęcia stąd. A tutaj macie foty z wczoraj ;) Hej. 




 
 Andrzej Grabowski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)