3 sierpnia 2013

Wyjeżdżam.

 No cześć wam! Może zacznę od tego, że zmienił się trochę mój blog. Postanowiłam go trochę przemienić bo wydawał mi się nudny i przeżyty. Myślę, że wam się podoba tak jak mi i, że nie zniechęciłam was do czytania ;) 




No więc właśnie się już szykuje do wyjazdu. Nie jestem jeszcze do końca spakowana, bo nie jestem pewna jeszcze co mam wziąć. Boję się, że czegoś zapomnę, a na pewno tak będzie. Czeka mnie spanie w aucie bo jedziemy w nocy. A jutro zacznie się już plażing i smażing :D yeaaa! ;* Jeśli byłby internet w moim domku to na pewno będę coś dodawała. Nie jadę na długo , to są w sumie 4 dni, w czwartek już wracam ;) Dzisiaj się musiałam pożegnać z pączkiem, bo aż przez 4 dni nie będę słyszała jej darcia ryja xd . No i  raczej to wszystko z postu tematycznego, a na dole macie 3 piosenki, od których się uzależniłam ( kolejność jest przypadkowa )  CZEEEŚĆ ! : * 



James Arthur - Impossible




Chada ft. Hades, Z.B.U.K.U - Tego nie da się naprawić




Taylor Swift- 22



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)