19 sierpnia 2013

Wróciłam.

No cześć wam. Wróciłam już z gór, czy tam z tego hotelu. Było spoko, całe dnie na hotelu. Jedynie czasami na rower gdzieś pojechałyśmy, albo chodziłyśmy po Gryfowie ^^  Pojechaliśmy do Lubomierza, gdzie było nagrywane " sami swoi " i jakiś festiwal tam był. I zjeżdżali się różni aktorzy . Zobaczyłam dwie aktorki i aktora z " Pierwszej Miłości" .Florkową, Aurelię i Ryśka! Zrobiłam sobie z nimi obowiązkowo zdjęcie. JARAM SIĘ XD .  Mało zdjęć jest, bo nie wychodziłam ciągle z aparatem i robiłam foty.. Byłam na jakimś zamku, nic szczególnego. Może dlatego mi sie nie podobało bo nie lubię po takich rzeczach chodzić. Ogólnie nie lubię oglądac jakiś starych rzeczy. LOL.  No i dzisiaj po południu wyjechaliśmy i w końcu w domuu. Jutro widzę się z pączkiem, bo ona jutro wraca z morza ;* Ten post jest, pisany" na szybkiego" bo pewna osoba mnie poganiała xd. Raczej już wszystko, przy najbliższym czasie, pojawi sie nowa notka : ) .


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)