26 sierpnia 2013

#happy

No cześć wam. Trochę mnie tu nie było, bo nie miałam zdjęć -.-
Wakacje zleciały bardzo szybko, ale w sumie to się jeszcze nie skończyły, dzisiaj ostatni wolny poniedziałek :c I wiem, że sobota minęła i nie dodałam żadnego filmu, ale nie miałam czasu i ochoty, dodam w tygodniu ;3
24.08- z pączkiem się wybrałyśmy same pociągiem do Milicza nad zalew na jakąś imprezę. Na początku była nuda, nie miałyśmy co robić bo za szybko przyjechałyśmy, to chodziłyśmy po sklepach, i robiłyśmy sobie siarę xd To znaczy ONA mi :D haha ;* Później poszłyśmy już na zalew i tam siedziałyśmy. Spotkałyśmy mnóstwo znajomych. I te zdjęcia z wami ;o . Hmmm... LOL :) trzeba kiedyś się jeszcze tak spotkać. Na końcu spotkaliśmy, Pawła, Tomka i Kamila. Długo nie pogadaliśmy bo już po nas przyjechała moja mamyy :D
Dzisiaj z Weroniką na Malerzowie. Hmmm, było okeej ;) Jeśli można tak to ująć... Znowu siedzieliśmy wszyscy na domku . Końcówka się trochę zrypała, bo się jakies dziwne grupki porobiły i wgl.. No nic :) Zdjęć z dzisiaj nie mam, ale mam z Milicza :) SIEMA <3 























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)