16 października 2013

Powietrza!

Hej wszystim :) 
Jest i kolejny włam, dziękuję Amelka ;* 
Ten tydzień zapowiada się bardzo dobrze. Przedwczoraj byłam na zdjęciach w Lędzinach z pączkiem, są one na dole ;) Dzisiejszy dzień w szkole nie był najgorszy, chociaż jedna " sytuacja" mnie zdziwiła, mniejsza o to. Postanowiłam, że sobię załorzę tumblr' a , linka pewnie dodam w kolejnym poście. Jakoś mnie wzięło na założenie jego. Miałam kiedyś tam konto, ale teraz niestety już nie pamiętam hasła xd. W piątek ognisko klasowe, ciekawe jak to będzie, szczerze mówiąc nigdy nie mieliśmy klasowego ogniska w gimnazjum, ze względu na naszą klase ;) W sobotę 18-nastka, a w niedzielę niedziałam ;d 
Ok, na mnie już czas, w piątek sprawdzian z angielskiego sam się nie napisze ;_; 
Zdjęć jest trochę dużo, dlatego wszystkich nie dodaje ;* 
SJEMA <3 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)