30 października 2013

#siemanati

 U mnie jak najbardziej w porządku, humorek od samego rana jest bardzo dobry i niech tak zostanie. Dzisiaj dostałam 6! z muzyki :D NATALA KOKS. Jutro ostatni dzień w szkole, zapowiada się fajny i długi weekend. Jutro planujemy z pączkiem coś głupiego odwalić. Bo jest w końcu Halloween. Zaraz prawdopodobnie wychodzę do Aśki. Nuda w domu nie ma co robić, nauki nie ma, w sumie jak dla mnie to zawsze nie ma nauki, a później tylko jedynki liczę ;o Ostatnio odkryłam, że jestem czekoholiczką! Nie potrafie wytrzymać jednego dnia bez czekolady, serio :c I mam dowód na to, bo właśnie ją jem xd LOL, ale dobra XD hahahha. Mam takie zakwasy, od ćwiczeń... A właśnie, nawet się nie pochwaliam, że już 3 tydzień ćwiczę, na uda i pośladki :D Awwwww♥ 
Doobra na mnie już czas, siemson :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)