13 października 2013

to nie jest tak, że robisz ' pstryk ' i masz co chcesz .

No cześć, hej, siema ♥ 
Na weekend byłam w Gryfowie, pączek miał ze mną jechać, ale tak wyszło, że jednak pojechałam sama. Nie bede wyjaśniała dlaczego, może zostawię to dla siebie ;) Ten czas minął szybko, już dzisiaj wróciłam do domu, przed chwilą przyszłam ze spotkania ze znajomymi ^^ Zimno, brrrr. Jutro dzień wolny, yeah! ;* . Ale we wtorek znowu wracamy do rzeczywistości, ehhh. U mnie jest ogólnie tak samo, może tylko trochę smutno i nie tak, ale dajemy rade ;p Jutro szykuje się jakaś sesja z Pochroniem, jedziemy w taką fajną miejscówkę, więc będzie co dodawać na bloga. Z mojej strony to raczej wszystko, cieszę się, że jest już tyle wyświetleń, jednak martwi mnie brak komentarzy, ale zmienimy to ;) Zachwilkę powinien się tutaj pojawić kolejny włam tym razem od Amelki, bo właśnie dostała hasło. Dzięki i cześć. Do kolejnego wpisu, siema ♥ 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)