15 października 2013

Włam od Amelczi : D

Witam! 
Nazywam się Amelia, jestem w wieku Natalii. Robię sobie u niej włama. Prosiła mnie, błagała, płakała, żebym zrobiła jej tego włama to niech już ma! HAHAH. A tak na serio to ja sama ją błagałam xd Z Natalą znamy się już od jakiegoś roku, poznałyśmy sie na fk : ) Moim zdaniem rok to dużo na znajomość, więc myślę, że się już dobrze znamy. Zawsze się zgadzamy, uwielbiam z nią pisać. Ja mieszkam w okolicach Łodzi, jestem Belieber, byłam na koncercie Biebsa, ale zaraz po co ja wam to mówię? Przecież miałam tu mówić o Natali. HAHA. Kochamy się, piszemy ze sobą bardzo często i zwierzamy się sobię. Ona jest czasami strasznie dziwna, ale oczywiście w pozytywnym znaczeniu :p Czasem aż jej nie rozumiem xd No po prostu jest ona wspaniała i nie oddam ją za nic! Lofki<3
Ja jeszcze tu wróce, hehe :). Kocham wszystkich czytelników jej bloga! XD CZEŚĆ.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)