10 października 2013

Włam od Spencer

Noo hej ;*;*
Tutaj Spencer, robię sobię włama na blogu Natalki xd Poznałyśmy się na tt, od razu wydawała mi się bardzo sympatyczna, teraz jesteśmy przyjaciółkami na tt. Mimo tego, że sie nigdy nie widziałyśmy, kocham ją mocno i mogę z nią o wszystkim porozmawiać, zawsze mi dobrze doradzi :) Mam nadzieję, że kiedyś te nasze spotkanie sie odbędzie, choć strasznie daleko od siebie mieszkamy. Ps. Jestem z Warszawy :>. Wyczekujemy razem kolejny koncert Biebsa i planujemy, że się tam zobaczymy. Natalka jest naprawdę przesłodką przyjaciółką :* Nie wiem co tu mam jeszcze napisać, bo wolę sie nie rozpisywać, bo jak mnie wena najdzie to łoooo xd
CHCIAŁABYM MIEĆ CIEBIE TERAZ KOŁO SIEBIE KIEŁBO : *
KOCHAM MOCNO ♥





1 komentarz:

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)