18 października 2013

welcome to the psychicland.

[...] w sumie to przed chwilą się obudziłam... Powrót ze szkoły był jakiś monotonny, jestem jakaś ospała i zmęczona, ogólnie czuję się BEZNADZIEJNIE. Siedzę na tumblr ' erze i szukam fajnych zdjęć. Dlaczego akurat teraz wszyscy do mnie piszą, a nie wtedy kiedy tego najbardziej potrzebowałam? Logic.... Jutro 18-nastka siostry, wszystko jest już przygotowane, nawet nie wiem w co się ubiore, super. Wyjątkowo wykańczający wieczór. Jest coraz zimniej, coraz gorzej. Choć w mojej głowie występuje tysiące różnych myśli, to on jest w niej stale, jako takie tło ich wszystkich...Chcę być tam gdzie on, widywać go częściej, kraść spojrzenia i zatapiać się w głębi jego brązowych oczu. cześć.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)