22 maja 2012

                '  Zgubiłam się w jego oczach . '

Mam taką osobę ! . Jedyną w moim życiu :) . Ciesze się , że Cię mam ♥ . 
~ Jesteś najważniejszy <3 Ty i tylko Ty na zawsze  ♥ . Kocham z Tobą pisać,
jesteś taki zajebiście wyjątkowy ! ;* <3 . Jestem szczęśliwa jak Cię tylko widzę :) ♥.
Dziękuję Ci za wszystko Skarbie ♥ . Hmmm . Pamiętam jak się poznaliśmy ,
pamiętam te nasze wspólne rozmowy . Cuudowne wspomnienia ♥ . Jesteś 
świetnym chłopakiem , którego opłaca się szukać . ;) Dziwnee ale cudowne  .
Znaczysz dla mnie więcej niż wiele ♥ . Jesteś moim uzależnieniem . <3
Moje małe Wielkie szczęście ♥ . Ich Liebe Dich ♥  ♥  ♥ ! 




Kocham Jak Mnie Przytulasz . 


Kocham Jak Mnie Całujesz . 


Kocham Jak Cię Widzę . 





                                                                                                                                    DLA : kogoś  wyjątkowego <3                                       



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)